Ako môžem posunúť svoju objednávku?Aktualizováno 4 months ago
Nepotrebujete alebo nechcete doručiť predplatené produkty v nastavenom intervale (napr. Vám balenie vydržalo dlhšie, ako ste čakali)? V nastaveniach predplatného stačí vybrať možnosť preskočiť (vynechať) nadchádzajúcu objednávku.
Postup je nasledujúci:
1. Prihláste sa do svojho účtu. Neviete, ako sa prihlásiť? Návod nájdete tu.
2. Kliknite na záložku „Objednávky“.
3. Uvidíte svoju nadchádzajúcu objednávku – kliknite na možnosť „Zobraziť a spravovať objednávku“.
4. Vyberte položku „Ďalšie možnosti“ a potom kliknite na „Preplánovať“.
5. Teraz môžete:
- vybrať z navrhovaných možností alebo
- zvoliť ľubovoľný dátum podľa vlastných potrieb.
6. Potvrďte zmenu a nový termín doručenia sa uloží.



Objednávku je možné posunout kdykoli před jejím odesláním.
Pokud si přejete přeskočit doručení pouze 1 produktu z objednávky, vyberte konkrétní produkt a změňte u něj požadované parametry dle návodu výše.
Všetky podrobnosti o predplatnom nájdete v našich zmluvných podmienkach.