Trime-SK logo
Trime-SK logo

Všechny články

Ako môžem posunúť svoju objednávku?Aktualizováno 4 months ago

Nepotrebujete alebo nechcete doručiť predplatené produkty v nastavenom intervale (napr. Vám balenie vydržalo dlhšie, ako ste čakali)? V nastaveniach predplatného stačí vybrať možnosť preskočiť (vynechať) nadchádzajúcu objednávku

Postup je nasledujúci:

1. Prihláste sa do svojho účtu. Neviete, ako sa prihlásiť? Návod nájdete tu.

2. Kliknite na záložku „Objednávky“

3. Uvidíte svoju nadchádzajúcu objednávku – kliknite na možnosť „Zobraziť a spravovať objednávku“. 

4. Vyberte položku „Ďalšie možnosti“ a potom kliknite na „Preplánovať“.

5. Teraz môžete:

  •  vybrať z navrhovaných možností alebo 
  •  zvoliť ľubovoľný dátum podľa vlastných potrieb.

6. Potvrďte zmenu a nový termín doručenia sa uloží.



Objednávku je možné posunout kdykoli před jejím odesláním. 

Pokud si přejete přeskočit doručení pouze 1 produktu z objednávky, vyberte konkrétní produkt a změňte u něj požadované parametry dle návodu výše. 


Všetky podrobnosti o predplatnom nájdete v našich zmluvných podmienkach.

Byl tento článek užitečný?
Ano
Ne