Prečo nemám dopravu zadarmo, hoci je splnená minimálna hodnota objednávky?Aktualizováno 6 months ago
Doprava a náklady:
Vždy, akonáhle je celková hodnota objednávky 65 EUR a viac, máte nárok na dopravu zadarmo. Nie inak je tomu aj v rámci predplatného. Z dôvodu technického nedostatku, na ktorého odstránení pracujeme, Vám ale môže byť poštovné naúčtované aj napriek tomu, že je hodnota objednávky splnená. Nižšie nájdete postup, ako tomu predísť.
Prečo Vám je poštovné účtované:
Dôvodom je situácia, kedy je pri prvej objednávke v rámci predplatného nastavený pre rôzne produkty rôzny interval doručenia. Systém potom nevie vyhodnotiť, že budú tieto produkty pri prvej objednávke doručené spoločne a automaticky účtuje aj poštovné.
Ako postupovať, pokiaľ chcete mať dopravu zadarmo, ale zároveň produkty odoberať v rôznych intervaloch?
- Výrazne odporúčame pri prvej objednávke nastaviť najskôr pri všetkých produktoch, ktoré zamýšľate odoberať, rovnaký interval doručenia.
- Poštovné, pri splnení minimálnej hodnoty objednávky, v tejto chvíli nebude účtované.
- Intervaly doručenia jednotlivých produktov si potom, čo je objednávka sprocesovaná, môžete už upraviť podľa svojich preferencií.
Prečítajte si, ako ľahko spravovať svoje predplatné.