Kde a ako spravovať predplatné?Aktualizováno 3 months ago
Predplatné si vždy nastavujete a spravujete podľa svojich potrieb úplne sami. Upraviť môžete:
- doručovacie / kontaktné / platobné údaje;
- objednávkový deň a interval objednávky - urýchliť objednávku a objednať ihneď alebo objednávku úplne preskočiť;
- pridať / vymeniť / odobrať predplatené produkty, pokiaľ zistíte, že ich máte teraz dostatok alebo Vám naopak iný doplnok chýba.
Akékoľvek zmeny alebo úpravy v predplatnom je možné urobiť bezprostredne po objednávke predplatného prostredníctvom potvrdzovacieho emailu alebo kedykoľvek po prihlásení do Vášho užívateľského účtu. Obe možnosti sú podrobne popísané nižšie.⬇︎
1. Potvrdzovací email a správa predplatného - bezprostredne po objednávke predplatného Vám na zadaný e-mail príde potvrdenie, v ktorom nájdete priamy odkaz "Spravovať predplatné" pre možnosti úpravy predplatného.
2. Prihlásenie do užívateľského účtu - na našich stránkach www.trime.sk sa v pravom hornom rohu môžete pomocou Vášho emailu a zvoleného hesla prihlásiť do užívateľského účtu.
- V rámci užívateľského účtu sú viditeľné sekcie "História objednávok" a "Podrobnosti o účte".
- Pre správu predplatného sa zamerajte na sekciu "Podrobnosti o účte", kde pod svojim menom nájdete odkaz "Spravovať predplatné".
- Po rozkliknutí odkazu "Spravovať predplatné" už môžete ľubovoľne upravovať obsah predplatného (o tom, ako zmeniť predplatené produkty sme písali bližšie tu), interval aj dátum odoslania objednávky, platobné či doručovacie údaje.