V mojom predplatnom mám viacero produktov – ako môžem zmeniť alebo zjednotiť dátum dodania?Aktualizováno 3 months ago
Ak máte v rámci predplatného viacero produktov, môžete ľahko prispôsobiť dátum dodania každého z nich podľa svojich potrieb – buď ich doručiť v rôznych termínoch, alebo zlúčiť do jednej zásielky.
Postup je nasledujúci:
1. Prihláste sa do svojho účtu. Neviete, ako sa prihlásiť? Návod nájdete tu.
2. Kliknite na záložku „Objednávky“.
3. Uvidíte svoju nadchádzajúcu objednávku – kliknite na možnosť „Zobraziť a spravovať objednávku“.
4. Vyberte položku „Ďalšie možnosti“ a potom kliknite na „Preplánovať“.
5. Teraz môžete:
- vybrať z navrhovaných možností alebo
- zvoliť ľubovoľný dátum podľa vlastných potrieb.
6. Potvrďte zmenu a nový termín doručenia sa uloží.

