Správa predplatného
Ako odstrániť produkt zo svojho predplatného?
1. Prihláste sa do svojho účtu. Neviete, ako sa prihlásiť? Návod nájdete tu. 2. Kliknite na záložku „Predplatné“. 3. Uvidíte prehľad všetkých produktov, ktoré momentálne odoberáte. 4. Nájdite produkt, ktorý chcete odstrániť, a kliknite na „Upravit mo
Kde a ako spravovať predplatné?
Predplatné si vždy nastavujete a spravujete podľa svojich potrieb úplne sami. Upraviť môžete:. Neviete, ako sa prihlásiť do svojho predplatného? Návod nájdete tu. Ďalšie dôležité odkazy:. Potrebujem posunúť svoju objednávku. Potrebujem pridať nový pr
Ako zrušiť predplatné?
Predplatné môžete zrušiť sami vo svojom účte. Postupujte takto:. 1. Prihláste sa do svojho účtu. Neviete, ako sa prihlásiť? Návod nájdete tu. 2. Kliknite na záložku „Predplatné“. 3. Zobrazí sa vám zoznam produktov, ktoré aktuálne odoberáte. 4. Predpl
Ako môžem posunúť svoju objednávku?
Nepotrebujete alebo nechcete doručiť predplatené produkty v nastavenom intervale (napr. Vám balenie vydržalo dlhšie, ako ste čakali)? V nastaveniach predplatného stačí vybrať možnosť preskočiť (vynechať) nadchádzajúcu objednávku. Postup je nasledujúc
Ako v rámci svojho predplatného pridať nový produkt?
1. Prihláste sa do svojho účtu. Neviete, ako sa prihlásiť? Návod nájdete tu. 2. V hornom menu kliknite na záložku „Predplatné“. 3. Zobrazí sa vám prehľad aktuálnych produktov, ktoré máte vo svojom predplatnom. 4. Sjeďte nižšie a tu je ponuka „Mohlo b
Ako sa prihlásim do svojho predplatného?
Existuje niekoľko spôsobov, ako sa dostať k správe svojho predplatného Trime. Vyberte si ten, ktorý Vám najviac vyhovuje:. 1. Potvrdzovací e-mail a správa predplatného – bezprostredne po objednaní predplatného Vám na zadaný e-mail príde potvrdenie, v
Ak zruším predplatné, môžem ho neskôr obnoviť a mať rovnakú zľavu?
Bohužiaľ nie. Ak zrušíte predplatné, stratíte všetky doteraz načítané zľavy. Ak sa v budúcnosti rozhodnete predplatné opäť aktivovať, začnete znova od prvej objednávky – teda bez zľavy. Ak momentálne produkty nepotrebujete, odporúčame predplatné nezr
Čo sú to kredity?
Kredity predstavujú finančnú sumu, ktorú vám môžeme pripísať na účet – napríklad ako kompenzáciu, odmenu alebo darček. Výšku svojich kreditov vždy uvidíte po prihlásení sa do svojho účtu. Pri ďalšej objednávke sa vám dostupné kredity automaticky odpo
Môžem si zvoliť konkrétny dátum doručenia objednávky?
Áno, môžete si vybrať dátum, ktorý vám najviac vyhovuje. Postupujte takto:. 1. Prihláste sa do svojho účtu. Neviete, ako sa prihlásiť? Návod nájdete tu. 2. Kliknite na záložku „Objednávky“. 3. Nájdite svoju nadchádzajúcu objednávku a kliknite na „Zob
V mojom predplatnom mám viacero produktov – ako môžem zmeniť alebo zjednotiť dátum dodania?
Ak máte v rámci predplatného viacero produktov, môžete ľahko prispôsobiť dátum dodania každého z nich podľa svojich potrieb – buď ich doručiť v rôznych termínoch, alebo zlúčiť do jednej zásielky. Postup je nasledujúci:. 1. Prihláste sa do svojho účtu