Ako zmeniť, odstrániť alebo pridať produkty predplatného?Aktualizováno 3 months ago
Pokiaľ chcete zmeniť obsah Vášho predplatného, tj. zmeniť / odobrať / pridať produkty, ktoré Vám sú pravidelne zasielané, prihláste sa do užívateľského účtu a prejdite do sekcie "Správa predplatného" (všeobecný návod, ako a kde spravovať svoje predplatné nájdete tu).
Na hlavnej lište vyberte "Predplatné" a pri úprave produktov potom postupujte nasledovne:
1. Zvoľte konkrétny produkt - zo zoznamu aktívneho predplatného vyberte produkt, ktorý si prajete upraviť.
2. Správa predplateného produktu - u vybraného produktu vykonajte úpravu, ktorú požadujete. Môžete produkt vymeniť, upraviť množstvo, zaslanie úplne zrušiť alebo zmeniť dátum zaslania ďalšej objednávky, prípadne interval doručenia. Pokiaľ nechcete zrušiť iba 1 produkt, ale celé predplatné, je nutné zrušiť každý produkt zvlášť viď Ako zrušiť predplatné?
3. Uloženie vykonaných zmien - akonáhle vykonáte požadovanú úpravu, kliknite na "Potvrdiť".
Zlúčenie zásielok s rôznym intervalom - pokiaľ si prajete, aby sa objednávky s rôznym intervalom (a rôznymi produktmi) odosielali vždy v 1 zásielke za cenu 1 dopravy, nastavte si pre všetky produkty vždy rovnaký kalendárny deň expedície (tj objednávkový deň). Tento krok je možné logicky vynechať, pokiaľ Vám vyhovuje separátne zaslanie objednávok.
Príkladom: Produkt X s intervalom 1 mesiac potom bude ob-mesiac zasielaný spoločne s produktom Y s intervalom 2 mesiace - vždy 1x za 2 mesiace tak obdržíte tieto produkty spoločne a ušetríte na dopravnom.
Kontrola - v sekcii "Nadchádzajúce objednávky" môžete skontrolovať, či došlo k spojeniu objednávky a kedy budú odoslané (tj či sa dáta zhodujú podľa kroku 3).
Všetky podrobnosti o predplatnom nájdete v našich zmluvných podmienkach.